+48 509 035 391
koszyk       Koszyk jest pusty...

Zwroty

 ZWROTY- Odst徙ienie od umowy           FORMULARZ ZWROTU

I. Ka盥emu klientowi b璠帷emu Konsumentem przys逝guje prawo do odst徙ienia od umowy zawartej na odleg這嗆 bez podania przyczyny. Prawo do odst徙ienia od umowy przez konsumenta jest oparte o art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 roku). 

Procedura zwrotu towaru, Klient musi:

1. Z這篡 stosowne o鈍iadczenie na pi鄉ie (drog elektroniczn lub pocztow) w ci庵u 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu.

2. Zwróci Produkt Sprzedawcy nie pó幡iej ni w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odst徙i od umowy lub przekaza go osobie upowa積ionej przez Sprzedawc do odbioru, chyba 瞠 Sprzedawca zaproponowa, 瞠 sam odbierze Produkt.

3. Zwrot jest mo磧iwy, gdy zwracany towar jest kompletny, nie nosi 郵adów u篡tkowania, monta簑 ani nie zosta w 瘸den sposób zniszczony lub zmodyfikowany.

4. Koszt zwrotu towaru ponosi kupuj帷y. Kupuj帷y powinien zadba o odpowiednie opakowanie tak, aby wys豉ny towar nie uleg uszkodzeniu podczas transportu. Do zwracanego towaru nale篡 do陰czy orygina wystawionego dokumentu sprzeda篡, oraz wype軟iony i podpisany formularz zwrotu towaru.

5. Zwracany towar nale篡 odes豉 na adres:

WOODENA DESIGN Natalia Majchrzak
Bia趾a 752
34-220 Maków Podhala雟ki
Prosimy o umieszczenie  informacji ZWROT w widocznym miejscu na opakowaniu przesy趾i.

6. Zwroty nale積o軼i:
W przypadku odst徙ienia od umowy nale積o嗆 zostanie przekazana w terminie do 14 dni roboczych od daty przyj璚ia zwrotu towaru przez Sprzedaj帷ego. Zwrotu p豉tno軼i dokonamy przy u篡ciu takich samych sposobów p豉tno軼i, jakie zosta造 przez Klienta u篡te w pierwotnej transakcji. Kupuj帷y ponosi koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy. Zwroty nie dotycz zamówie na firm lub inn dzia豉lno嗆 gospodarcz.

7.Towary wykraczaj帷e poza standardow ofert sklepu, modyfikowane lub wykonywane na indywidualne zamówienie dla Klienta nie podlegaj zwrotowi.

 

REKLAMACJE                FORMULARZ REKLAMACYJNY

1. Klientowi nieb璠帷emu Konsumentem nie przys逝guje reklamacja, gdy produkt dotkni皻y jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewn皻rznego. Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego, kupuj帷y ma obowi您ek  sprawdzi stan przesy趾i przy dostawie, w obecno軼i kuriera. Sprawdzenie przesy趾i przy odbiorze jest niezb璠nym warunkiem uwzgl璠nienia ewentualnych roszcze Klienta nieb璠帷ego Konsumentem z tytu逝 uszkodzenia  przesy趾i, czy braków w przesy販e. Nawet, je郵i paczka zosta豉 dostarczona w nienaruszonym opakowaniu, nale篡 sprawdzi czy zamówiony przedmiot nie posiada niewidocznych na zewn徠rz ubytków lub uszkodzenia.

2. W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu, kurier ma obowi您ek spisa protokó szkody w obecno軼i klienta. Przed z這瞠niem podpisu na protokole szkody nale篡 sprawdzi czy informacja w im zawarte s zgodne z rzeczywistym stanem przesy趾i. W protokole powinny znajdowa si informacje dotycz帷e uszkodzenia opakowania zewn皻rznego oraz wewn皻rznego.

3. W razie stwierdzenia wadliwo軼i zakupionego towaru Klient powinien:

a. wype軟i formularz reklamacyjny znajduj帷y si na stronie internetowej sklepu www.woodenadesign.pl, wys豉 go formie pisemnej na adres siedziby firmy: Woodena Design , Bia趾a 752 ; 34-220 Maków Podhala雟ki,

b. do陰czy kopi dokumentu zakupu,

c. do陰czy dok豉dny opis wad towaru oraz  zdj璚ia: ca這軼i przedmiotu ,  opakowania (ka盥e opakowanie z osobna) w którym zamówienie zosta這 dostarczone,
d. w przypadku otrzymania uszkodzonej przesy趾i –klient ma obowi您ek do陰czy protokó szkody lub skan, który zosta spisany starannie i zgodnie z rzeczywistym stanem  w obecno軼i  kuriera (powinna by w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu zewn皻rznym i wewn皻rznym). 
e.kupuj帷y powinien  sprawdzi stan przesy趾i przy dostawie, w obecno軼i kuriera. Sprawdzenie przesy趾i przy odbiorze jest niezb璠nym warunkiem uwzgl璠nienia ewentualnych roszcze Klienta z tytu逝 uszkodzenia  przesy趾i, czy braków w przesy販e. Nawet, je郵i paczka zosta豉 dostarczona w nienaruszonym opakowaniu, nale篡 sprawdzi czy zamówiony przedmiot nie posiada niewidocznych na zewn徠rz ubytków lub uszkodzenia.

W ten sposób przygotowane zg這szenie reklamacyjne b璠zie rozpatrywane w siedzibie firmy Woodena Design.

4. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sklep poinformuje Klienta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku uwzgl璠nienia reklamacji, Sklep skontaktuje si z Klientem w celu uzgodnienia sposobu i terminu jej  za豉twienia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep zastrzega sobie prawo do terminu przywrócenia towaru do stanu sprzed uszkodzenia do max. 30 tygodni z racji charakterystyki sprowadzanego towaru.

5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, wszelkie koszty zwi您ane z reklamacj (tj. transport do siedziby firmy, koszty korespondencji i  ewentualnych kosztów konsultacji prawnych), pokrywa Klient.

6. Reklamacje nie obejmuj kosztów transportu, chyba 瞠 Klient jest Konsumentem. Towar wys豉ny do siedziby firmy powinien by zapakowany i zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas transportu.

7.Obs逝ga sklepu nie przyjmuje przesy貫k wysy豉nych za pobraniem.

8. Przy wymianie wadliwego towaru na inny model, ewentualne ró積ice w cenie zostan uwzgl璠nione. Koszty wymiany towaru pokrywa Klient, chyba 瞠 jest Konsumentem.

 

 




 
Obserwuj nas na:

facebook
instagram
 
Woodena Design
telefon: +48  509 035 391
email: woodenadesign@gmail.com

NUMER KONTA BANKOWEGO DO WPxT:
50 1240 4878 1111 0010 9433 0787

poniedzia貫k - pi徠ek 08:30-17:00
sobota: 09:00 - 13:00 (biuro)

 


Copyright WoodenaDesign.pl